Rankos sužeistas artritas, Produkto aprašymas

Kaip matote, neįmanoma iš karto nustatyti, kokia patologija sukėlė skausmą alkūnės sąnaryje. Išvarža arba tarpvaržybų disko išsiplėtimas. Dėl išteklių būklę ir laiko skirtumų, mes pasirinkti, kad laivas jūsų prekė iš mūsų pirmą sandėlio greitas pristatymas. Dėl sausgyslės apvalkalo patinimosi gali būti labai sunku ištiesinti pirštus ant rankos.

Pagrindinis rankos sužeistas artritas pratimų tikslas yra užtikrinti, kad pirštų sausgyslės, sąnariai ir raumenys būtų subalansuoti.

rankos sužeistas artritas

Jūsų gydytojas rekomenduos tam tikrus tempimo ir stiprinimo pratimus, kad skatintų judesių diapazoną ir palaikytų pirštų bei rankų derinimą ir veikimą.

Prieš pradėdami naudotis treniruočių programa, pasitarkite su gydytoju.

Vidinė ranka jaučiasi skausminga ir reumatinė

Tokio rankos sužeistas artritas pirštų deformaciją paprastai sukelia sužalojimai ar ašaros, esančios ranka. Gydytojas gali rekomenduoti pasyvų judesių diapazoną, kad būtų išlaikytas lankstumas ir judesių diapazonas.

  • Terapinės gimnastikos.
  • Atvirų pirštų dizainas neturės įtakos jūsų normalus touch.

Pradėkite išplėsti paveiktą ranką į priekį. Naudokite nesugadintą ranką, kad sulenktumėte ranką.

rankos sužeistas artritas

Be to, švelniai pradėkite ištaisyti pažeistą pirštą kiek įmanoma. Šio piršto ilgio viršūnėje laikykite penkias sekundes. Vykdykite vieną 10 pakartojimų rinkinį tris kartus iki penkis kartus per dieną, kad pirštų sąnariai būtų lankstesni.

Pirštų prailginimas Kitas pratimas, skatinantis bendrą sveikatą ir plaktuvų pirštų reabilitaciją, yra piršto išplėtimas. Pradėkite šį pratimą stovėdami priešais stalą. Padėkite ranką ant stalo paviršiaus ant stalo ir pirštus prailginkite.

Evdokimenko Pavelas Valerievichas apie hipertenziją - Naktinės hipertenzijos diagnozė

Pakelkite kiekvieną pirštą po vieną, kiek įmanoma, nuo stalo. Piršto viršūnės viršūnėje laikykite penkias sekundes ir atsipalaiduokite. Atlikite vieną 10 pakartojimų rinkinį tris kartus per dieną. Be piršto išplėtimo, mažų objektų, pvz.

Pratimai pirštų deformacijai

Guminio rutulio suspaudimas ir kiekvieno spaudimo laikymas penkias sekundes taip pat skatins judėjimo ir lankstumo diapazoną sužeistoje rankoje. Pirštų papildymas ir pagrobimas Gulbės kaklo deformacija yra reumatoidinio artrito sukeltas pirštų deformavimas. Gulbės kaklo deformacija pasižymi lenkimu prie piršto pagrindo, vidurinės sąnario ištiesinimo į pažeistą pirštą ir išorinės sąnario lenkimo pirštu.

Atsiliepimai 1 Aprašymas: Taškas Rankos Dilbio Diržas yra į petį, stiprinti jėgos, kad būtų išvengta pagalvėlė, koncentruotos kaklo, reguliuojamas kampas ir rankų padėtį. Tema diapazonas: Lūžis dilbio, Riešo lūžis, piršto lūžis, sausgyslių patempimas iš riešo sąnario, keičiamų trikampis rankšluostį. Savybės: 1. Dilbio lūžis, Radialinis lūžis, riešo traumų, peties išnirimas, žastikaulio arba clavicle lūžis, po operacijos ar gipso laikotarpį, keičiamų trikampis rankšluostį. Ekonomiškas ir patvarus, reguliuojamas nuo viršaus iki apačios už geresnį komfortą.

Neapdorotas plaktukas gali būti ir pirštų deformacijos priežastis, dėl kurios atsiranda sunki negalia. Gydytojas gali rekomenduoti pirštų pagrobimą ir pridėjimą, kad būtų atkurtas paveiktas pirštas.

rankos sužeistas artritas

Pradėkite stovėdami vertikaliai ir lenkdami alkūnę iki 90 laipsnių kampo. Nukreipkite savo pažeisto piršto ranką į kūno pusę ir artritas pečių sust pirštus kuo plačiau.

rankos sužeistas artritas

Laikykite penkias sekundes ir sugrąžinkite pirštus atgal. Atlikite vieną 10 pakartojimų rinkinį, tris kartus per dieną, kad skatintumėte deguonimi prisotinto kraujo apykaitą į pirštus ir skatintumėte bendrą sveikatą.

rankos sužeistas artritas

Pirštų lankstymas Gulbės kaklo deformacija gali trukdyti normaliam pažeisto piršto lenkimui. Šis pratimas skatina pirštų sąnarių sveikatą ir lankstumą.

rankos sužeistas artritas

Pradėkite nuo pažeisto rankos alkūnės ant lygaus paviršiaus, pvz. Vieną kartą, lėtai sulenkite pirštus, kad palieskite delno vidų.

Evdokimenko Pavelas Valerievichas apie hipertenziją,

Kiekvieno pirštų viršūnėje laikykite penkias sekundes. Atlikite vieną 10 pakartojimų rinkinį, tris kartus per dieną, kad paskatintumėte pirštų lenkimą ir judesių diapazoną.

Populiarios Kategorijos.